Piškotki
Naše spletno mesto uporablja piškotke, s katerimi zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo in spremljanje statistike obiska. Z izbiro opcije »Nadaljuj« ali nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Tukaj si lahko preberete o politiki piškotkov in jih tudi izklopite.
 
Sporočila za javnost
Logotip DARS
Dizajn DarsGo
Fotogalerija
Videogalerija
Publikacije DARS
Informativne kampanje
Slovar cestnih izrazov
 

Predor Šentvid na testu EuroTAP med zelo varnimi predori
8.7.2010


Predor Šentvid je na testu konzorcija EuroTAP, katerega ustanovna članica je tudi Avto-moto zveza Slovenije (AMZS), prejel najvišjo možno oceno zelo dobro, kar pomeni, da je varnost v njem na visoki ravni. Edina ugotovljena pomanjkljivost naj bi bilo prekratko delovanje aparatov za dihanje gasilcev, so sporočili z AMZS.

Predor Šentvid je za sedem ocenjevalnih meril dobil najvišjo oceno zelo dobro, za krizni menedžment pa je prejel oceno dobro. S tem se predor na testu EuroTAP uvršča med zelo varne predore. Kot edino pomanjkljivost so usposobljeni ocenjevalci nemškega podjetja DMT ugotovili prekratko delovanje aparatov za dihanje gasilcev.

Med pozitivnimi lastnostmi predora so ocenjevalci med drugim izpostavili dve predorski cevi s prečnimi povezavami na razdalji 250 metrov kot dodatne reševalne poti in izhod v sili, semaforje in zapornice pred portali ob vhodu v predor, video nadzor, samodejni sistem javljanja požara, zmogljiv prezračevalni sistem in usposobljenost upravljavcev.

AMZS je sicer v okviru ocenjevanja EuroTAP v zadnjih nekaj letih pregledal vse slovenske predore, ki so daljši kot kilometer. Varnost v njih je na visoki ravni, saj so dobili naslednje ocene: Karavanke zadovoljivo (2008), Trojane zelo dobro (2006), Ljubelj dobro (2006), Dekani zelo dobro (2005), Kastelec zelo dobro (2005) in Jasovnik dobro (2004).

Predor Šentvid je dolg 1493 metrov. Osrednji predorski cevi sta bili dograjeni leta 2008. Konec leta 2009 sta bili dograjeni tudi dodatni predorski cevi. Vsak dan predor prevozi skoraj 37.000 avtomobilov, delež tovornih vozil pa je kar 17-odstoten. To pomeni, da predor Šentvid velja za predor s srednjim varnostnim tveganjem.

V prihodnosti je predvideno, da bo predor dobil merilne naprave za ugotavljanje varnostne razdalje med vozili. Predvideno je tudi nadaljnje širjenje povezav predora z navezovalnimi cestami: uvoz v predor tudi s Celovške ceste iz smeri centra Ljubljane in izvoz na Celovško cesto v smeri centra Ljubljane.

Vir: STA



Nazaj    Vse novice
PROMET
 
INFO
Če nam želite sporočiti vaše mnenje ali zastaviti vprašanje, vas prosimo, da to storite preko spodnjega obrazca. Vprašanje bomo posredovali pristojnim službam. Potrudili se bomo, da vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času.

Spodaj vpišite vaše podatke:
* Ime in priimek:
Naslov:
Poštna št.:
Mesto:
* E-naslov:
Telefon:
* Zadeva:
* Prostor za sporočilo:
Priponka:
Dovoljena velikost datoteke je 10Mb.
Podatki, ki so označeni z *, so obvezni.
Prepiši kodo:
Pošlji
Zapri